Pentru comenzi va rugam sa ne contactați la adresa "office@elitefit.ro"

FAQ - Intrebari Frecvente


Generale

Întrebare: Cum pot comanda?

Răspuns: Pentru a plasa o comanda online, va rugam sa urmați cei 5 pasi simpli:

Pasul 1: Adaugati produsele dorite in cos apasand "Adauga in cos" sau "Cumpara acum" pentru a merge direct la Pasul 3 - "informațiile de livrare".
Pasul 2: Apasati pe "Finalizează comanda" (in cos).
Pasul 2.1: surpriza! 🎉 adăuga codul "FAQ" pentru o extra-reducere de 5%. Cu plăcere! 😉
Pasul 3: Completați informatiile necesare pentru livrare, dupa care apasati pe "Continua la expediere".
Pasul 4: Selectați metoda de expediere si apasati pe "Continua la plata".
Pasul 5: Selectați modalitatea de plata (cash/ramburs sau online cu cardul de debit/credit) si confirmați comanda apasand pe "Finalizează comanda".

Dupa completarea celor 5(.1) pasi, comanda va fi plasata iar noi ne vom ocupa de ea in cel mai scurt timp posibil! De asemenea, vei primi pe email o confirmare, împreuna cu informațiile detaliate ale comenzii.

 

Întrebare: Cat timp durează livrarea?

Raspuns: Suntem fericiti sa putem livra produsele noastre oriunde in Romania in 1-2 zile lucratoare din momentul predarii curierului. La asta se mai adaugă 12-48h, pentru procesare si expediere.

 

Intrebare: Cum pot urmarii livrarea comenzii?

Raspuns: Pentru a vedea statusul comenzii dumneavoastră in timp real, va rugam sa accesați pagina noastră de urmărire a comenzii sau website-ul Urgent Cargus si sa introduceți codul AWB primit pe email.

 

Întrebare: Cum pot returna produsul?

Raspuns: Pentru a solicita un retur, va rugam sa trimiteti un email la adresa comenzi@elitefit.ro, mentionand faptul ca doriți sa incepeti procesul de retur, împreuna cu numărul comenzii. Un agent se va ocupa in mod special de începerea procesului de retur al comenzii dvs.