Pentru comenzi va rugam sa ne contactați la adresa "office@elitefit.ro"

Politica de Retur


Avem o politică de returnare de 14 de zile, ceea ce înseamnă că aveți la dispoziție 14 de zile de la primirea articolului pentru a solicita returnarea, conform OUG 34/2014.

Conform art. 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, dreptul de returnare nu se aplică pentru furnizarea bunurilor personalizate, precum și pentru furnizarea unor bunuri sigilate care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau motive de igienă, si in conditiile in care acestea au fost desigilate după livrare.

Pentru a fi eligibil pentru o returnare, articolul dvs. trebuie să fie în aceeași stare în care l-ați primit, fara urme de uzura sau de utilizare inadevcata, cu etichete și în ambalajul original. De asemenea, veți avea nevoie de chitanță sau dovada achiziției.

Pentru a începe procesul de retur, ne puteți contacta la office@elitefit.ro. Dacă returnarea dvs. este acceptată, vă vom trimite instrucțiuni despre cum și unde să trimiteți coletul. Articolele trimise înapoi la noi fără a solicita în prealabil o returnare, nu vor fi acceptate.

Ne puteți contacta oricând pentru orice întrebare despre returnare la office@elitefit.ro.

 

Daune și probleme

Vă rugăm să vă inspectați comanda la recepție și să ne contactați imediat dacă articolul este defect, deteriorat sau dacă primiți un articol greșit, la adresa office@elitefit.ro astfel încât să putem evalua problema și să o corectăm. 

 

Schimburi

Cel mai rapid mod de a vă asigura că obțineți un schimb, este de a ne contacta la adresa de email office@elitefit.ro, mentionand numarul comenzii si motivul schimbului, pentru ca un agent sa se ocupe personal de schimbul dvs. cat mai rapid.

 

Rambursări

Vă vom notifica odată ce am primit și verificat returul dvs. și vă vom informa dacă rambursarea a fost aprobată sau nu. Dacă este aprobat, veți fi rambursat automat pe metoda dvs. originală de plată. Rețineți că poate dura timp ca banca dvs. să proceseze și să înregistreze rambursarea.